Akuuuuten

Min kväll har tillbringats på akuten med Nora och Rickard. Det var så att jag och Nora hade varit och tränat på edda, sen när vi skulle fara så skulle jag vrida till backspegeln men lyckas krossa glaset och skär upp tummen, så stannar vid frejaskolan och springer in och letar nån toa såjag kan få pappaer eftersom jag blödde som f*n och det är typ blod på hela golvet där...
Sen körde jag till akuten och fick vänta i typ en timme innan njag fick"hjälp" och fick då lugnande sen bedövning, 2 sprutor och sydde 3 stygn... KUL, fast nä. Så nu måste jag äta antibiotika i 10 dagar tills stygnen ska bort.

dagens












Jätte dåliga bilder jag vet, men bättre än inget. Just nu är ju hela tummen bedövad så känner ingenting, men längtar inte till imorgon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu