Standing in the back and thinking I am such a fool

Kom hem från skolan för ett tag sen. hatar skolan.. åhhåh.. Ikväll ska jag kanske vara med alicia och vi skulle typ vara med Malin, men vi får väl se hur det blir! Nu ska jag ta och lägga mig och se oth, har så ont i ryggraden? för att jag skulle ta på mig hjälmen men eftersom mitt hår var uppsatt och ganska tjockt rymdes typ inte hela huvet i hjälmen och då tryckte jag till och knäckte till nån ryggkota mellan skulderbladen? ONT gör det iaf....


Postat av: saraaa

hahahjahaaaa:$

2011-08-30 @ 15:54:53
URL: http://sarisni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu