Alvin och gänget 3

Igår var det julsfton.(ni ba näe ofta?) men iaf så var vi ute i gärdsmark med kusinerna och det var mysigt. Kaan säga lite av det jag fick:hörlurar, hörlurar, en engelsk bok, mysdress, skor, parfym, tidning, presentkort på hm(500), presentkort på kicks(100) 1700 kr, smycken, nagellack, en pläd och en massa mer som jag inte orkar sskriva.

Idag ska jag och Liam på bio och se Alvin och gänget! hihi åh så gulliga dom är, och sen ikkväll kmmer Tyra hit och sover här!! blir nog skitbra!


Postat av: Moa-Märta

Haha isåfall tror ja att det är din för jag trodde det var min syrra men jag fråga hon nyss Och hon sa att det inte var hennes så det är nog din haha<3

2011-12-28 @ 11:36:33
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu