Är så arg

Det går inte bra för mig att hitta julfestklänning iår. Först hitta jag en jätteeeeeeee snygg på nelly men då när jag sulle beställa ver det nån som beställde den sista storleken så det var  bara L kvar. Ville bara dö, men sen hittade jag en annan som var ganska lik, förutom att den intte va öppen i ryggen men sen skulle jag beställa den men då beställer  precis någn den sista IGEN.
Sen på stan hittade jag en snygg paljett klänning men helt öppen rygg, la undan den, men sen när jag skulle köpa den på måndag var den inte alls undanlagd längre, då hade dom hängt ut den i butiken och någon Nilsson hade lagt undan den sista i S. Sen sa mamma att hon hade hittat en svart paljettklänning på hm med öppen rygg s¨å jag for dit efterrskolan, MEN DÅ VAR DEN SLUT OCKSÅ. då bad jag mamma gå in på ginas hemsida och kolla om den där silvriga palljettklänningen med öppenrygg gick att beställ och då sa hon att den fanns att beställa i xs oh jag blev ju jätte glad så hon beställde den. Sen när jag kom hem skulle jag kolla, DÅ HAR HON RÅKAT BESTÄLLA FEL KLÄNNING, SOM INTE ENS HADE LITE ÖPPENRYGG! kommer aldrig ha på mig den på julfesten. Visst den va fin, men ville inte ha den på julfesten för den är ganska lång, har långa armar och har ingen urringning alls och inte ens lite öppenrygg. jag är så otroligt förbannad just nu så jag vet inte vad jag ska göra av livet just nu.

Postat av: Moa

Emelie kolla på stylebystars.se dom brukar ha fina <3

2011-12-06 @ 07:48:34
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu