Do you lock yourself in your room with the radio on turned up so loud that no one hears you screaming?

Idag hade jag boxningsmatch, det gick väl bra. Vi skulle vara på edda klockan 11 för invägning sen örjade matcherna halv 2. Jag hade match vid halv 3 tror jag, och jag mötte nån brud från arjeplog. Matcherna höll på fram till halv 5-5 tror jag sen städade vi undan allt. När jag kom hem så tog vi ner maten och åt framför tv och såg santas buddies. Haha gullig film. Nu ska vi typ klä granen sen ska jag vara med Moa tror jag. Ha en fortsatt trevlig kväll!


sitter här och är risigast i världen, men vem bryr sig om 100 år?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu