There's a free way

Vi sjöng i kyrkan idag inför hela skolan, sjöng solo och sen läste jag halva julevangeliet också(fast det var helt oplanerat, fick veta det 2 min innan)


FÖRLÅT för att jag inte har skrivit. Allvarligt, men kan ju passa på att berätta att ikväll är det dags för fredags myys om det så är det sista jag gör snart är det fredags myys.. ja ni fattar med Nora. Vi ska nog ta ett härligt bad, göra ansiktsmasker och bara prata på och ha det mysigt.
Just nu sitter jag iaf och pluggar på No uppgiften. Vi får typ betyget utifrån den här, och vi har redovisningen på måndag. Yeiy tagga. Uppgiften hanldar om en uppfinning. Vi ska alltså skriva om en vanlig uppfinning och berätta typp allt om den. Jag valde papperet, ,fast det finns typ inget att skriva om det. Men nu måste jag fortsätta! Jag och nora lägger nog upp en Massa bilder sen! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu