TYRAA ÄR HÄÄÄÄÄR

Nu är älsklingtyra här igen. Har saknat henne så enormt mycket. Hon kom hit igårkväll och sa hej direkt hon hade kommit hit och gav mig min julklapp. Fick 2 örhängen ocg 2 nagellack! Annars så var jag bara med Nils hela kvällen. idag har jag bara gått på stan noch inhandlat de sista julklapparna  och Tyra var precis här oich hämtade sin. Vi ska ut och gå eftermaten så det blir väl jätte mysigt, har saknat att prata med henne!

asså jag kan inte fatta att det är julafton imorgon! har typ igen jul känsla alls..Men kommer nog få det imorgon! hoppas jag iaf.


saknar dig moa♥

Postat av: Moa

Saknar dig också Emelie <3

2011-12-24 @ 13:11:07
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu