But I had enough and I'ts breaking my heart

Idag slutade vi efter lunch så kom hem efter 12 någongång. Nu är det så att idag råkade jag bita sönder min tand så den gick av och nu ilar det direkt jag rör den, det ilar och gör fruktansvärt ont när jag äter med den tanden(tuggar), och det gör ont eftersom den är vass och kantig och skrapar mot tungan hela tiden. Så jag ska fixa tid hos tandläkaren och fixa det så fort som möjligt!

Har iaf rensat garderoben idag, låg typ seriöst 500 plagg på golvet.. nej men mycke var de iaf så det var riktigt skönt att få till det. Slängde några tröjor och gamla skor också.
MMen är hungrig så nu ska jag gå och göra mat, de andra i familjen for och åt på maxi tror jag men eftersom jag inte äter kött stannade jag hemma.


Postat av: linnea

NEJ SLÄNG DOM INTE GE DOM TILL MIG

2011-10-20 @ 17:20:59
URL: http://stansfetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu