Cause baby, you don't know a thing about me


Nora for just hem. Köpte ingenting på stan förutom en mascara och sminkborttagning.
När klockan va vid halv 7 kom jag på att  jag hade boxning så Nora följde mig dit, men det var bara en annan tjej där förutom jag så vi fick sluta lite tidigare osv. Nu är jag helt slut så ska lägga mig och se på någon film, hörs imorn puss!


Postat av: Anonym

Snygging!!!

Älskar dig min finaste ägodel

2011-10-31 @ 23:43:38
URL: http://noramelins.blogg.se/
Postat av: Johanna

Var har du köpt t-shirten? skitsnygg!

2011-11-04 @ 00:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu