Jag har världens gulligaste lillebror!

Imorse när mormor väckte mig sa hon att jag äntligen fått en lillebror!(har ju liam sen tidigare men har alltså fått en till). Jag blev asglad för jag hoppades på att det skulle bli en kille! Så vi har nyss varit på bb och hälsat på mamma och ricke och lillbrorsan. Han var så söt! Och så liten! Nu sitter jag och liam hemma och väntar på att mormor och morfar ska komma hem och sen ska vi fara och äta på frasses tror jag det blir!(nyttig helg.. Fredag pizza, lördag pizza och söndag hamburgare..) Om någon undrar förresten så skriver jag från mobilen och därför har jag inga bilder och mamma och ricke har sin dator på bb och min är ju trasig så ni får nöja er med det här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu