One night and one more time

Förlåt att jag inte har skrivit någonting men som Linnea skrev så ÄR MIN DATOR TRASIG, och mamma och Ricke har lösenord på sin som dom inte vill säga till mig, men nu har jag fått veta det!

Så nu ska det bli bättring på det här!!!!

igår var jag och Sonia på bio, vi såg Crazy stupis love, den var jätte bra! Jag färgade även mitt hår lite rödare och jämnare igår, blev bättre iaf!

Nu ska jag ner på stan med Linnea, GUUUD vad jag har saknat hennee!!!



Postat av: minna

När du gör dom där lockarna, vågar du bara håret med en vanlig plattång då eller?:D

2011-10-01 @ 17:10:48
URL: http://minnajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu