Ät

Asså jag har försökt ett flertal gånger att sluta äta onyttigheter för att jag inte vill bli tjock och typ rulla fram. Man behöver ju inte överdriva att äta, men jag har just nu insett att det går inte. Och varför ska  man sluta äta? Det är gott, och om jag blir fetare så får väl alla andra leva med det, för jag orkar helt enkelt inte bry mig och det tror jag inte att nån annan heller orkar göra. Varför slösa energi på att tycka att jag är fet, när man kan slösa energi på att äta, right? Och nu när man har börjat träna så kommer man ju inte rulla fram, för bara man rör sig lite då och då kan man ju äta i princip vad som helst när man vill utan att det syns så mycket.


Postat av: amanda

det värsta är att jag rullar typ fram?..

du ska inte klaga emelie:(

2011-09-01 @ 16:56:57
URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu