Hannah Montana-the movie

Nu blirde att krypa ner och lägga sig och se Hannah Montana-the Movie. Har bara sett den en gång för väldigtlänge sen.
Måsta bara säga att igårkväll så drog jag ur min lampa(måste dra ur sladden och he i sladden osv för det finns ingen knapp) så då drog ja ur den så hela rummet va kolsvart sen somnade jag. Sen vid 4a vaknade jag, DÅ VAR SLADDEN I OCH LAMPAN VA PÅ(vaknade för att det va så ljust) jag höll på dö, men tänkte att det var mamma som hade gjort nåt så jag drog ur den igen och gick och la mIG. Sen påmorgon frågade jag mamma och hon hade inte ens varit ner och ricke är int ehemma. så jag ärytp livrädd just nu..


Postat av: linda

du är fin emelie!

2011-09-13 @ 22:20:13
URL: http://lindamorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu