Idol

Jag, mamma, ricke, liam, mormor och morfar satt i soffan med en massa gott och såg på idol. Det var bra som vanligt, men hatar Bard eller va han het.

Vi kommer nog vara här ett långt tag till, kommer nog hem där vid 12 eller 1 kanske, men jag vet inte. Nu sittr jag och lyssnar på musik, vet inte vad jag ska ta mig till, åh men skriver sen iaf, ni får ha en bra kväll!!

skrattar ihjäl mig varje gång jag ser denna bild!


Postat av: nroame

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHHAHAHAHAHAH nej inte den bilden.......HAHHAHAHAHHAHA dör

2011-09-16 @ 21:49:54
URL: http://noramelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu