Love is all that I need

Är hos Linnea nu, blir att sova här. Vi kom nog ha kuuuul. Och vill ni veta en sak?! Mamma kom in i mitt rum(efter att jag hade fått en damp utbrott för att jag ville välja hotell och turism linjen för att jag ville till turkiet) och sa att jag kunde få fara på språkresa nästa sommar i 3 veckor! AMAGASH SÅ NICE! ska dit med Linneaaa och vi vvet inte riktigt vars vi ska än, men blir nog Malta elelr Kalifornien eller england eller nåt awesome ställe! Fast ingening är bestämt än, men skulle vara askul iaf!!!!


Postat av: issa

jag var på språkresa i malta i somras, DE VA KUNG!!!

2011-09-03 @ 22:54:21
URL: http://issasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu