Talking talking talking talk, baby let's just knock it off, they don't know what we been through they don't know about me and you

Har just ätit. Har så sjukt ont i fötterna idag också.. så är glad att jag inte har träning ikväll. Jag sonia och Nikki åt lunch på monaco, pizza, det va hur gott som helst! efter jag fick sluta på carlings idag så gick jag på stan med sonia. När jag skulle hem sen träffade jag Pontus så vi körde tillsammmans hem, elelr ja en bit iaf.
Johan far till Norge imorn så hinner inte säga hejdå till han idag, men får väl träffa han nästa vecka ist.

Nu ska jag lägga mig och läsa ur "den gröna milen". Har inte ens läst halva och recensionen ska in nästa vecka, panik!


Postat av: Lindberg - En Göteborgblogg

sv; jaha, det lät ju inte bra! :(

2011-09-20 @ 19:07:12
URL: http://tobiaslindberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu