Rapunzel of sweden

Ska beställa hårförlängning nnu till skolavslutningen/sommaren och jag tänkte bara tipsa alla om rapunzel of sweden som har riktigt bra hårförlängningar, finns så man kan limma in, clips, tejpa och microringar. Håret har även väldigt bra kvalité, jag beställde mitt förra innan förra sommarlovet och jag använder det än, har alltså gott ett år. Tycker att alla som funderar på at beställa hårförlängning ska kika in www.rapunzelofsweden.se.

Några bilder:


För mer bilder och info gå in på www.rapunzelofsweden.se eller deras blogg www.rapunzelblog.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu